lamprinoydis_dimarxos hioy

«Το κλείσιμο της ΕΡΤ μας αφήνει άφωνους κι αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία, η κυβέρνηση να αφήνει τους Απανταχού Έλληνες στο σκοτάδι αφού τους στερεί τον πλουραλισμό, τη δημόσια έκφραση, τον πολιτισμό και την ποιότητα ενημέρωσης»,  αυτό τονίζει σε ψήφισμα που ενέκρινε ομόφωνα το Δημοτικό Συμβούλιο Χίου.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Χίου , καλεί τον  Πρόεδρο της Δημοκρατίας « να παρέμβει άμεσα και δυναμικά, να σταματήσει επιτέλους η ισοπεδωτική πρακτική της Κυβέρνησης που εξαθλιώνει τον ελληνικό λαό». Τον Πρόεδρο της Βουλής .να «περιφρουρήσει τη Δημοκρατία στη χώρα που τη γέννησε». Τους βουλευτές του Νομού  να διαχωρίσουν πλήρως τη θέση τους «από κάθε αντισυνταγματική απόφαση της κυβέρνησης» και  « τους Χιώτες και τις Χιώτισσες όπου γης να αντισταθούν στον παραλογισμό των αποφάσεων της κυβέρνησης». Στο ψήφισμα υπογραμμίζεται ότι <<η απαράδεκτη τακτική της Κυβέρνησης, που καθηλώνει κι εξανεμίζει δικαιώματα και κατακτήσεις δεκαετιών, με τη συνταγή των Πράξεων Νομοθετικού Περιεχομένου έχει φέρει τον Έλληνα Πολίτη στα όρια της εξαθλίωσης και της φτώχιας. Με τον προσχηματικό λόγο της σωτηρίας της Πατρίδας μας, προβαίνουν σε κινήσεις, που προκαλούν την ανοχή και την αντοχή του Έλληνα πολίτη, για τον οποίο τάχα ενδιαφέρονται». Από την ακριτική Χίο, τονίζει , « δηλώνουμε ότι εμείς συνεχίζουμε να ζούμε στις εσχατιές αυτής της χώρας κι απαιτούμε την έγκυρη ενημέρωση και ποιοτική ψυχαγωγία από τη δημόσια Ραδιοτηλεόραση. Το Δ. Σ. Χίου με τη δική του φωνή και δυνάμεις που διαθέτει, καταγγέλλει την καταστροφική πολιτική των μνημονίων και την κατάλυση του Συντάγματος που επιχειρείται με τις αντισυνταγματικές και πραξικοπηματικές αποφάσεις, που θυμίζουν ολοκληρωτικά καθεστώτα. ” Απαιτούμε δημόσια – ακηδεμόνευτη- ανεξάρτητη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση και καλούμε την κυβέρνηση να ανακαλέσει άμεσα την απόφασή της για το κλείσιμο της ΕΡΤ.>> .

Προηγούμενο άρθροΚατάκτηση και περιουσία του λαού η ΕΡΤ
Επόμενο άρθροΓ.Καμίνης: «Την ΕΡΤ δεν την κλείνεις, την αλλάζεις»