Την έντονη δυσαρέσκεια του εξέφρασε ο Δήμαρχος Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη Γιώργος Ιωακειμίδης σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, για τη διακοπή που δέχτηκε για πολλοστή φορά από μέλη του Σώματος κατά τη διάρκεια της τοποθέτησης του.
«Η αγένεια σ’ αυτό το Σώμα έχει καταντήσει ενδημική αρρώστια» είπε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος.
Και στους «διακοψίες» υπογράμμισε και του ίδιου πολλές φορές να μην του αρέσουν αυτά που ακούγονται στο Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά έχει μάθει να ακούει.
Άραγε θα πιάσουν τόπο οι παραινέσεις ;





