kokkoris12Τους εργαζόμενους του Δήμου Γλυφάδας ευχαρίστησε και συνεχάρη ο δήμαρχος Κώστας Κόκκορης γιατί έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους και συνέβαλαν καθοριστικά στην άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από τα ακραία καιρικά φαινόμενα.
Για περισσότερες από 12 ώρες, συμμετείχαν στη διαδικασία απομάκρυνσης των συσσωρευμένων υδάτων από κεντρικά σημεία και σχολικά κτίρια της πόλης, απεγκλώβισαν ιδιώτες από τα αυτοκίνητα τους που είχαν ακινητοποιηθεί στις λεωφόρους Βουλιαγμένης και Ποσειδώνος,- λόγω της στάθμης και της ορμής του νερού, – και ήταν παρόντες σε όλα τα σημεία της πόλης, για τη διευκόλυνση της διέλευσης των οχημάτων και την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών.

Προηγούμενο άρθροΔήμος Λουτρακίου :Η αλήθεια για τα γεγονότα
Επόμενο άρθρο«Ρατσισμός» στο Δημοτικό Συμβούλιο του Ζωγράφου;