Ο επικεφαλής της Δημοτικής Πρωτοβουλίας «Στάση Βύρωνα» , Ακης Κατωπόδης, σε επικοινωνία του με την πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίου κ. Αλιφραγκή, ζήτησε να υπάρξει ανακοίνωση συμπαράστασης του δήμου Βύρωνα προς τους εργαζομένους της ΕΡΤ ΑΕ. Η Δημοτική Πρωτοβουλία «Στάση Βύρωνα» , καλεί και προσωπικά τον δήμαρχο Νίκο Χαρδαλία « ο οποίος βγάζει αντιμνημονιακούς λόγους στα δημ. συμβούλια να αναλάβει την πρωτοβουλία ώστε ο Δήμος Βύρωνα να βγάλει ανακοίνωση – ψήφισμα για συμπαράστασης προς τους εργαζομένους της ΕΡΤ ΑΕ και καταδίκης αυτής της πρωτοφανής για τα δημοκρατικά χρονικά απόφαση». Σ΄ανακοίνωσή της , η «Στάση Βύρωνα» ,καταγγέλλει « υποβάθμιση της δημοκρατίας, συρρίκνωσης της ελευθερίας της έκφρασης, η οποία έρχεται ως συνέχεια της αυταρχικής πολιτικής που ακολουθεί εδώ και καιρό η τρικομματική τρόικα εσωτερικού επιστρατεύοντας απεργούς, καταργώντας την κοινοβουλευτική δημοκρατία με τις συνεχόμενες πράξεις νομοθετικού περιεχομένου». Η παράταξη , « εκφράζει την έντονη ανησυχία της ότι αυτή η αντισυνταγματική «Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου» και σε συνδυασμό με εποπτεία των Δήμων από το «παρατηρητήριο» δημιουργεί την δυνατότητα να καταργηθούν σε μια νύχτα φορείς και ΝΠΔΔ και να καταργηθεί το αυτοδιοικητικό των ΟΤΑ. Ανησυχεί διότι η συγκεκριμένη αυτή πρακτική ανοίγει της ορέξεις κυβερνητικών παραγόντων έτσι ώστε προχωρήσουν σε άμεσες ενέργειες που θα καταργήσουν τον κοινωνικό χαρακτήρα που πρέπει να έχει η αυτοδιοίκηση».




