Ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Μπρούλιας, μετά από επικοινωνία και συνεννόηση με τον υφυπουργό Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιο, απέστειλε με κινητή μονάδα της Δημοτικής Αστυνομίας, 2.500 μπουκάλια νερού και χυμούς για τις ανάγκες των πυροσβεστών και των εθελοντών που συμμετείχαν στην κατάσβεση της πυρκαγιάς, στον δήμο Διρφύων – Μεσσαπίων Ευβοίας. Κλιμάκιο της Δημοτικής Αστυνομίας μετέφερε και διένειμε την ποσότητα αυτή.





