dimarxeio hlioupolis new

Συμφηφίζονται οι οφειλές δώδεκα δήμων προς το ελληνικό δημόσιο και τα ασφαλιστικά ταμεία, ύψους 18 εκατομμυρίων ευρώ, συμψηφίζονται έναντι των εσόδων που θα είχαν από παρακρατηθέντες πόρους, σύμφωνα με κοινή υπουργική απόφαση του υπουργού Εσωτερικών Γιάννη Μιχελάκη και του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα.

Η ρύθμιση πραγματοποιήθηκε, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Εσωτερικών, προκειμένου να δίνεται η δυνατότητα στους δήμους να εξασφαλίζουν φορολογική ενημερότητα και να μη στερούνται ρευστότητας και για να εξυπηρετούνται οι δημόσιοι οργανισμοί. Επίσης, υπάρχει η πρόβλεψη οι δήμοι να απαλλάσσονται από βεβαιωμένους πρόσθετους φόρους και πρόστιμα, καθώς και προσαυξήσεις εκπρόθεσμης καταβολής και κάθε μορφής επιβαρύνσεις, με την προϋπόθεση να εξοφλούνται οι κύριες οφειλές στο σύνολό τους.

Οι δήμοι που αφορά η ρύθμιση είναι:

– Βέλου – Βόχας Ν. Κορινθίας

– Βέροιας Ν. Ημαθίας

– Βύρωνα Ν. Αττικής

– Εορδαίας Ν. Κοζάνης

– Ηλιούπολης Ν. Αττικής

– Καλυμνίων Ν. Δωδεκανήσου

– Κέρκυρας Ν. Κέρκυρας

– Λιβαδειάς Ν. Βοιωτίας

– Νίκαιας-Αγ. Ιωάννη Ρέντη Ν. Αττικής

– Πάργας Ν. Πρέβεζας

– Πεντέλης Ν. Αττικής

– Χαϊδαρίου Ν. Αττικής

 

Προηγούμενο άρθροΈδωσαν νέα ζωή στην πλατεία Δημοκρατίας,μαθητές του Αγ. Δημητρίου
Επόμενο άρθροΠολύ περισσότερες Κυριακές ζητά ο Μπουτάρης να είναι ανοιχτά τα καταστήματα στη Θεσσαλονίκη