Την ολοκλήρωση της κατασκευής του « 2ου δρόμου Περάματος>> ζητεί μ’ ερώτησή του , προς τον υπουργό Aνάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ο βουλευτής των « Ανεξάρτητων Ελλήνων» , Γιάννης Κουράκος.
Ο βουλευτής της Β΄Πειραιά , τον καλεί να ενημερώσει τη Βουλή , με ποιο τρόπο προβλέπεται να ολοκληρωθεί το συγκεκριμένο έργο. Επίσης αν δεν υπάρχει συγκεκριμένο σχέδιο για την ολοκλήρωση του 2ου δρόμου Περάματος, πως μπορεί να συμβάλει το Υπουργείο Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ώστε να ενταχθεί η ολοκλήρωση του έργου στο ΕΣΠΑ;Και αν όχι, τι απαιτείται ώστε να καταστεί εφικτή η υλοποίησή του
Στην ερώτησή του , ο κ. Κουράκος , επισημαίνει ότι η ανάπτυξη των περιοχών που βρίσκονται στην δυτική περιοχή του Λεκανοπεδίου και ιδιαίτερα στην περιοχή του Πειραιά δεν μπορεί να επιτευχθεί εάν δεν υπάρξουν ικανοποιητικά μέσα μεταφοράς για τους κατοίκους αλλά και τις επιχειρήσεις των περιοχών αυτών.
Στο πλαίσιο αυτό, τονίζει , εντάσσεται και το δίκαιο αλλά και χρόνιο αίτημα των κατοίκων του Δήμου Περάματος για την κατασκευή του 2ου δρόμου. Ο 2ος δρόμος έχει μήκος3,5 χιλιόμετρα και η μελέτη του είχε προκυρηχθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ το 1998. Η Β’ φάση του έργου ξεκίνησε το 2003 και ολοκληρώθηκε το 2006. Από τότε μέχρι και σήμερα το έργο δεν έχει ολοκληρωθεί.
Ακόμη ότι:
« Μέχρι σήμερα, η Σαλαμίνα, το Πολεμικό Ναυτικό, η Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη, το Λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά, οι εταιρείες αποθήκευσης καυσίμων εξυπηρετούνται από έναν και μοναδικό δρόμο, ο οποίος εάν κλείσει για οποιοδήποτε λόγο, διακόπτεται η επικοινωνία με το υπόλοιπο Λεκανοπέδιο,
(Ο 2ος δρόμος Περάματος αποτελεί την μόνη οδό διαφυγής σε περίπτωση ατυχήματος στις δεξαμενές καυσίμων και
O 2ος δρόμος Περάματος αποτελεί για την περιοχή του Άνω Περάματος την μόνη επιλογή αξιοπρεπούς διαβίωσης καθώς λόγω των μεγάλων κλήσεων δεν είναι εύκολη η προσβασιμότητα με το κέντρο της πόλης χωρίς την πρόβλεψη ειδικής συγκοινωνίας».