Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελος Βενιζέλος, συναντήθηκε με τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Α. Γιαννακίδη, τον Αντιπεριφερειάρχη, Φ. Καραλίδη, καθώς και τους δημάρχους Αβδήρων, Β. Τσολακίδη και Τοπείρου, Στ. Χατζηευαγγέλου, οι οποίοι του έθεσαν θέματα που αφορούν την ανάπτυξη της περιοχής. Στη συνάντηση ήταν παρών και ο βουλευτής Ξάνθης του ΠΑΣΟΚ, Δ. Σαλτούρος.
Στο επίκεντρο της συζήτησης τέθηκε η εξέλιξη του μεγάλου αρδευτικού έργου της πεδιάδας της Ξάνθης με τη μεταφορά των νερών του ποταμού Νέστου.




