ΚΑΧΡΙΜΑΝΗΣ

Ζητήματα που αφορούν στην υλοποίηση της προγραμματικής σύμβασης που έχει υπογραφεί μεταξύ της Περιφέρειας Ηπείρου και της Γ.Γ.Α. για τη συντήρηση και λειτουργία των εθνικών αθλητικών εγκαταστάσεων στην Π.Ε. Ιωαννίνων, εξετάστηκαν σε συνάντηση που είχε στην Αθήνα ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης με τον Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Γιάννη Αδριανό, παρουσία και του Πρόεδρου της Επιτροπής Διοίκησης του ΠΕΑΚΙ κ. Γιώργου Σουκουβέλου.

Σύμφωνα με τον περιφερειάρχη , η πρώτη φάση  θα αφορά στον αγωνιστικό χώρο ποδοσφαίρου και η δεύτερη τον χώρο του στίβου.

Προηγούμενο άρθροΠ. Τατούλης : Εδώ και τώρα απονομιμοποίηση της Χρυσής Αυγής
Επόμενο άρθρο«Άντρο» εγκληματικότητας ο καταυλισμός των ΡΟΜΑ στο Πυρί καταγγέλλει ο Δήμαρχος Θήβας