Με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών κ. Ευριπίδη Στυλιανίδη κατανέμεται το ποσό των 5.103.115,77 εκ. ευρώ στους δήμους της χώρας έναντι της συνολικής τους δαπάνης κατά τη σχολική περίοδο 2012 – 2013 για τη μεταφορά μαθητών.
Με το ποσό αυτό εξοφλείται η δαπάνη μεταφοράς μαθητών από τους Δήμους για την περίοδο Σεπτεμβρίου – Δεκεμβρίου 2012.
Αναλυτικά ανα Δήμο το ποσό είναι :








