Στην προμήθεια και τοποθέτηση τριών νέων προκατασκευασμένων αιθουσών διδασκαλίας στο 1ο Δημοτικό Σχολείο της Δημοτικής Ενότητας Νέας Ερυθραίας προχώρησε ο Δήμος Κηφισιάς σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστούν τα λειτουργικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η μαθητική και εκπαιδευτική κοινότητα από τις ελλείψεις σχολικών αιθουσών.
Οι αίθουσες αυτές διαθέτουν κλιματισμό και αλεξικέραυνα και είναι προσαρμοσμένες σύμφωνα με τον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων, στις σύγχρονες ανάγκες εκπαίδευσης. «Αποτελεί μέγιστη προτεραιότητα για τη διοίκηση του Δήμου η αντιμετώπιση του προβλήματος της σχολικής στέγης. Παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία είμαστε αποφασισμένοι να εξασφαλίσουμε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες με σύγχρονες υποδομές ώστε οι μαθητές αλλά και οι εκπαιδευτικοί να απολαμβάνουν ένα ευχάριστο και ασφαλές περιβάλλον. Με συντονισμένες ενέργειες συνεχίζουμε τις παρεμβάσεις μας προκειμένου να επιλυθούν τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες» δήλωσε ο Δήμαρχος Κηφισιάς, Νίκος Γ. Χιωτάκης.




