Το δίκαιο αίτημα του Δήμου Περάματος , για την επιβολή αντισταθμιστικού Τέλους υπέρ του, όπως συμβαίνει με το Δήμο Σαλαμίνας , στο κόμιστρο του Πορθμείου, στηρίζει η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ , στη Β΄Πειραιά , Μαρία Γιαννακάκη.
Επίσης, καταγγέλλει τον ΟΛΠ , ότι αν και εισπράττει από το εισιτήριο δεν αποδίδει κανένα αντισταθμιστικό τέλος στον Δήμο από το 1999, οπότε και μετατράπηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία.
Για το θέμα αυτό κατέθεσε ερώτηση στη Βουλή , με την οποία καλεί τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας , να αποκατασταθεί αυτή η αδικία σε βάρος του Δήμου Περάματος , ο οποίος υφίσταται μεγάλη κυκλοφοριακή και περιβαλλοντική επιβάρυνση από τη λειτουργία του Πορθμείου αλλά και να προχωρήσει στην εφαρμογή του Προεδρικού Διατάγματος για την ίδρυση Λιμεναρχείου Περάματος και στη συνέχεια στην ίδρυση Λιμενικού Ταμείου.
Στην ερώτησή της , η κυρία Γιαννακάκη, επισημαίνει ότι ο Δήμος Περάματος διαθέτει έναν και μοναδικό οδικό άξονα με τον οποίον συνδέεται με το υπόλοιπο Λεκανοπέδιο και διασχίζει τον οικιστικό ιστό της πόλης. Αποτελεί δε τον κύριο άξονα που εξυπηρετεί στις μετακινήσεις από και προς τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη, τις εταιρείες αποθήκευσης καυσίμων και τη λειτουργία του εμπορικού λιμένος.
Ο ίδιος οδικός άξονας εξυπηρετεί την διερχόμενη κίνηση προς τη Σαλαμίνα, μέσω του Πορθμείου Περάματος- Σαλαμίνος,
Υπολογίζεται ότι γραμμή Περάματος- Σαλαμίνας είναι η μεγαλύτερη σε αριθμό μετακινουμένων οχημάτων και επιβατών στη χώρα και η δεύτερη στην Ευρώπη εξαιτίας των μετακινήσεων μόνιμων κατοίκων, που αυξάνονται διαρκώς, επισκεπτών και των υπηρετούντων στο Πολεμικό Ναυτικό.
Όλα τα παραπάνω δημιουργούν ένα τεράστιο κυκλοφοριακό φόρτο για την πόλη με συνέπειες στην ομαλή λειτουργία της, στην παρεμπόδιση της τοπικής κυκλοφορίας και στάθμευσης καθώς και στο περιβάλλον, αφού ο θόρυβος και η ρύπανση ξεπερνούν τα επιτρεπτά όρια για μια οικιστική περιοχή.
Παρά τη μεγάλη περιβαλλοντική επιβάρυνση για την πόλη ο Δήμος Περάματος δεν εισπράττει κανένα αντισταθμιστικό τέλος σε αντίθεση με άλλους Δήμους που διαθέτουν Λιμενικό Ταμείο.
Ακόμη , επισημαίνει , με το Π.Δ 5 ΦΕΚ 4, τεύχος Α, 12-1-2003 «Μετάταξη των Γ- Στ- Ζ Λιμενικών Τμημάτων του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά σε Λιμεναρχεία, καθορισμός της τοπικής και καθ΄ ύλην αρμοδιότητας αυτών και επανακαθορισμός των ορίων τη τοπικής αρμοδιότητας του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά» προβλέπονταν η ίδρυση Λιμεναρχείου Περάματος, εντούτοις όμως δεν εφαρμόστηκε με αποτέλεσμα ο Δήμος να μην εισπράττει ελλείψει Λιμενικού Ταμείου οποιοδήποτε αντισταθμιστικό τέλος μέσω του κομίστρου.