Κανείς δεν γνωρίζει ποιός εκμεταλεύεται τις διαφημίσεις στα στέγαστρα του ΟΑΣΘ στη Μενεμένη , οι οποίες είναι και παράνομες , καταγγέλλει η δημοτική παράταξη « Πολίτες σε Δράση».
Σ΄ανακοίνως΄’η της , τονίζει : «Πριν από κάποιους μήνες σε σχετική ερώτηση μας στο Δημοτικό συμβούλιο του Δήμου μας για το αν υπάρχουν διαφημίσεις στα στέγαστρα του ΟΑΣΘ στην Μενεμένη και ποιος τις εκμεταλλεύεται ο Δήμαρχος μας απάντησε ότι δεν υπάρχουν και επομένως δεν υπάρχει θέμα εκμετάλλευσης.
Σε προηγούμενο συμβούλιο επανήλθαμε στο θέμα. Ο Δήμαρχος δήλωσε άγνοια και έδωσε εντολή στον αρμόδιο αντιδήμαρχο να επιβάλλει πρόστιμα αν υπάρχουν.
Σήμερα βλέπουμε οι διαφημίσεις να στέκουν ακλόνητες! Τι συμβαίνει επιτέλους;
Ποια είναι η αλήθεια;»





